Min tiger

Min tiger

tisdag 8 augusti 2017

Starry

Utmaningen Beautiful colors of the world fortsätter 
hos Ching Chou Kuik Digital Stamps på Facebook

Denna vecka har jag försökt få till en hudfärg som indianer har


Copic pennor:

Hud: E000, 111, 13, 25, 95
Ögon: Y26, E44, 47
Läppar: R20, E04
Hår: T3, 5, 7, 9, 100
Bakgrund: B95, Y11, 15 och Posca penna guld

Cardstocken bakom har jag först stämplat fjädrar med 
VersaMark Watercolor Stamp Pad sen 
använt PanPasel, Tycker det blir så fint när stämplarna 
framträder i lite olika nyanser

Pan Pastels jag använt:
Yellow Ochre
Burnt Sienna Shade
Raw umber
Red Iron Oxide

Blommorna är av vit Foamiran som jag också färgat in

Digistämpeln heter Starry och den hittar du HÄR

Utmaningen hos CCK finner du HÄR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar